دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : sevda

در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ همزمان با فرایند ثبت نام در سایت سنجش منتشر میشه که در اون تمام شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون نوشته شده که دانلود و مطالعه این دفترچه برای همه داوطلبایی که قصد ثبت نام کنکور رو دارن واجبه .

 

 

کنکور سراسری به عنوان بزرگترین رقابت علمی کشورمون ، متقاضیای خیلی زیادی داره و هر سال داوطلبای زیادی برای ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ، ثبت نام کنکور سراسری رو انجام میدن و با هم رقابت می کنن .

قوانین و شرایط شرکت تو این آزمون در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری نوشته میشه که این دفترچه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش در دسترس داوطلبای کنکور قرار می گیره . در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ رو قرار دادیم تا داوطلبایی که قصد ثبت نام کنکور سراسری رو دارن ، بتونن بدون هیچ مشکلی دفترچه ثبت نام رو دانلود و از شرایط ثبت نام کنکور  مطلع بشن .

 

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ رو انجام بدن ، می تونن همزمان با شروع ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری رو از طریقسایتسازمان سنجش ، دانلود و بررسی داشته باشن و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ، مجدد وارد سایت بشن و فرم اینترنتی ثبت نام آزمون سراسری رو تکمیل کنن .

ثبت نام کنکور 1400 بنا بر اطلاعیه سنجش در تاریخ 12 بهمن ماه شروع میشه ، پس دفترچه ثبت نام نیز در همین تاریخ بر روی سایت سنجش قرار می گیره . با عضویت در کانال تلگرام کنکور تحصیلیکو به محض انتشار دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ مطلع میشین .

 

در لینک زیر لینک دفترچه ثبت نام کنکور سال گذشته قرار داده شده که به محض اینکه دفترچه ثبت نام کنکور 1400 منتشر بشه لینک دانلود اون رو میذاریم .

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 99 کلیک کنین .

 

 برای این که بخواین از مراحل قدم به قدم کنکور سراسری مطلع بشین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : راهنمای جامع ثبت نام کنکور سراسری

 

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد جزییات دفترچه ثبت نام کنکور سراسری پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این مشاورا در ارتباط باشین و از کارشناسای مجرب ما بهره ببرین .

سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کی منتشر میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد ، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری همزمان با شروع ثبت نام منتشر میشه .

2- ✔️ از کجا می تونیم دفترچه ثبت نام آزمون سراسری رو دریافت کنیم ؟

✔️ دفترچه ثبت نام کنکور به صورت اینترنتی و در سایت سنجش منتشر میشه که لینک دانلود دفترچه تو این مقاله گذاشته شده .

3- ا✔️ ز کجا می تونیم از محدودیت ها ، شرایط و ضوابط شرکت تو کنکور سراسری مطلع بشیم ؟

✔️ داوطلبا می تونن با دانلود دفترچه ثبت نام که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم ، از شرایط شرکت در کنکور سراسری مطلع بشن .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: